zaterdag 13 juli 2013

Berkenfair groot succes!!

Wat een heerlijke dag! Het kon niet beter. Het weer was perfect, de sfeer was gezellig, veel bezoekers en heel veel herinneringen aan het oude buurtje Santvoort. Veel oude bewoners uit de Dijkweg, Elisabethstraat, Johannalaan, Dallaan, Zandvoortlaan, Verlengde Dalweg die allemaal met mooie verhalen en herinneringen gezellig kwamen keuvelen op ons kraampje.

Wat leuk ook dat veel van onze trouwe bezoekers en mailers van heinde en verre kwamen. Velen kende ik alleen van email en natuurlijk ook veel bekende 'fans'.
Echt een topdag, wat mij betreft wordt dit snel weer georganiseerd. Bedankt Maruschka Kuijer!





Vragen, opmerkingen of tips? Neem gerust contact op. Uiteraard kunt u groenegraf.nl ook volgen op  Facebook en Twitter

2 opmerkingen:

  1. Het was mijn een genoegen daar te mogen zijn.
    Ook de heer op het kerkhof die mij persoonlijk
    het een en ander over de zerken en de Personen
    heeft verteld.
    Ik vond het geweldig.
    Zelf ben ik opgegroeid in de Eikenweg.
    Kreeg echt het gevoel alsof ik er nog woonde.
    Baarn blijft toch mijn voorkeur houden wat betreft de vriendelijkheid en het warme gevoel.
    dit vind je niet in een stad als Utrecht.
    Heel Hartelijk dank voor deze dag.


    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ruud! Leuk om je ook eens in het echt te ontmoeten.
      Groet
      Eric

      Verwijderen