dinsdag 29 april 2014

Ontdek Baarn, verzamel 60 prachtige 'ontdek' kaarten over Baarn!

Op dit moment loopt er een leuke spaaractie van supermarkt Coop aan de Hoofdstraat en de Krabbelaan in Baarn. De actie loopt van 28 april tot en met 14 juni. Voor iedere 10 Euro aan boodschappen ontvangt u een set van twee kaarten met mooie afbeeldingen van onderwerpen in Baarn. Bij elke afbeeldin is een leuk stukje geschreven met meer informatie. Een groot aantal afbeeldingen zijn historisch materiaal dat beschikbaar is gesteld door de Historische Kring Baerne en Stichting Groenegraf.nl. Journalist Hans Veltmeijer heeft er een prachtig album van gemaakt.



In totaal kunt u zestig kaarten verzamelen die u dan weer kunt plakken in een mooi album. Leuk om op die manier mooi Baarn te kunnen verzamelen.

Het album, zonder kaarten, heb ik al kunnen bemachtigen. Nu de kaarten nog. Als u dubbele kaarten heeft, of als u ze krijgt maar niet spaart, dan hou ik me aanbevolen. Ik wil graag mijn album vol maken natuurlijk.

Eric van der Ent

Vragen, opmerkingen of tips? Neem gerust contact op. Uiteraard kunt u groenegraf.nl ook volgen op  Facebook en Twitter