zondag 13 januari 2019

Schoonoord Blues: de oude boom die verplaatst moest worden

door Ed Vermeulen, met foto’s van Marty Vermeulen 


Schoonoord Blues 

Hoge bomen vangen heel veel wind
Oude mag je niet verplaatsen
Toch staat de tijd niet stil, 
Wij haasten door het leven en dansen op diezelfde wind
Hou mij nog één keer stevig vast en zet mij zachtjes neer
Zodat ik niet kan vallen. 
Ik beloof je dat ik bloeien zal, als ware het de laatste keer





In 1980 won Johnny Logan het Eurovisie Songfestival met de tranentrekker ’What’s another year’.
Ook voor Schoonoord geldt dat er in een jaar veel veranderd is:
10 december 2017 - 19 januari 2019. Van een kale besneeuwde vlakte naar prachtig nieuw, wederom besneeuwd, gebouw!












Ed Vermeulen (1942)




Vragen, opmerkingen of tips? Neem gerust contact op. Uiteraard kunt u groenegraf.nl ook volgen op Facebook en Twitter

Bent u geïnspireerd geraakt door dit oud-Baarn verhaal en wilt u zelf eens wat 
schrijven voor onze website? Stuur uw verhaal dan
 per email aan groenegraf.baarn@gmail.com